• News

اسرار خریدار 2024 عازمین حج کے تجربے کو بہتر بنائیں

اسرار خریداروں نے 2024 کے حج میں استعمال ہونے والی بعض عوامی خدمات کے معیار اور کارکردگی کا جائزہ لیا۔
مضمون کا خلاصہ:
  • سعودی عرب کے نیشنل سینٹر فار پرفارمنس میژرمنٹ (ADAA) نے مقامی اور غیر ملکی حج 2024 عازمین کے مجموعی تجربے کو بہتر بنانے کے لیے پراسرار خریداروں کا استعمال کیا۔
  • پراسرار خریداروں کو یہ کام سونپا گیا تھا کہ وہ حج کے لیے استعمال ہونے والی عوامی خدمات کے معیار اور کارکردگی کی درجہ بندی کریں جیسے حج پرمٹ کا اجرا، زمینی سفر اور پبلک ٹرانسپورٹ، ہوائی اڈوں، مقدس مقامات، رہائش کے مقامات تک۔

سعودی عرب کے نیشنل سینٹر فار پرفارمنس میژرمنٹ (ADAA) نے 2024 کے حج کرنے والے عازمین کے مجموعی تجربے کو بڑھانے کے لیے پراسرار خریداروں کو ملازمت دی ۔

پراسرار خریداری کرنے والوں کے ذریعے، سعودی حکومت کا مقصد 46 سرکاری اداروں کی خدمات کے ساتھ ساتھ مقامی اور بین الاقوامی حجاج کرام کے اطمینان کی سطح کا جائزہ لینا تھا۔

اسرار خریداروں کو ان عوامی خدمات کے معیار اور کارکردگی کی درجہ بندی کرنے کا کام سونپا گیا تھا۔

ان کی درجہ بندیوں اور مشاہدات سے عازمین حج کو حج اجازت ناموں کے حصول، سڑکوں اور زمینی سفر کے معیار، ٹرینوں، ہوائی نقل و حمل کی خدمات، ہوائی اڈوں، مقدس مقامات، حج کے مناسک کی انجام دہی کے ساتھ ساتھ رہائش کے مقامات تک کی خدمات کا اندازہ لگانے میں مدد ملے گی۔ .


خدمات کو بہتر بنانے کے لئے اسرار خریداروں

ADAA نے عمرہ زائرین اور مسافروں کے تجربے کو بہتر بنانے کے لیے مارچ 2024 میں قدرے مختلف تشخیصی انداز اپنایا۔

تشخیص کی سہولت کے لیے، ADAA نے عمرہ زائرین کے لیے ای-سروسز پر سروس ڈیلیوری کے بنیادی معیارات پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے نہ صرف پراسرار خریداروں، بلکہ الیکٹرانک سروے اور فیلڈ سروے کا استعمال کیا۔

معیار میں سروس کے مقام کی تیاری، اقدامات کی وضاحت، ملازمین کی کارکردگی، سروس کی رفتار، وغیرہ شامل تھے۔

اے ڈی اے اے کے ڈائریکٹر جنرل انجینئر کے مطابق۔ راشد بن عبداللہ القعود نے عمرہ زائرین اور مسجد نبوی میں آنے والے زائرین کے اطمینان کی سطح کا اندازہ لگاتے ہوئے کہا کہ تمام سہولیات میں اعلیٰ درجے کی خدمات پیش کرنا قیادت کی ترجیح تھی۔

مسجد نبوی کے علاوہ، القعود نے یہ بھی کہا کہ خاص طور پر جن مقامات کو جانچنے کے لیے نشانہ بنایا گیا ہے وہ جدہ کا کنگ عبدالعزیز انٹرنیشنل ایئرپورٹ، مدینہ میں پرنس محمد بن عبدالعزیز انٹرنیشنل ایئرپورٹ، گرینڈ مسجد، اور مقدس مقامات تھے۔

حجاج کی خدمات کا جائزہ ایک ترجیحی اقدام ہے جسے ADAA ہر سال رمضان کے موسم میں سروس کے معیار کو بہتر بنانے کے لیے شروع کرتا ہے۔


کارکردگی کو بڑھانا

یہ پہلی بار نہیں ہے کہ سعودی عرب نے کچھ عوامی اداروں یا سہولیات کے معیار اور کارکردگی کا جائزہ لینے کے لیے اسرار خریداروں کی خدمات حاصل کی ہوں۔

2023 میں، سعودی اتھارٹی برائے انٹلیکچوئل پراپرٹی (SAIP) نے اپنے دانشورانہ املاک کے حقوق کے نظام کے منصفانہ اور موثر نفاذ میں مدد کے لیے پراسرار خریداری کو فعال کیا۔

اسرار خریداروں نے SAIP ٹیم کو معلومات فراہم کی ہیں تاکہ وہ زیادہ موثر کارکردگی کا مظاہرہ کرنے، خلاف ورزیوں کو کنٹرول کرنے اور مخصوص شعبوں اور علاقوں کو نشانہ بنانے میں مدد کریں۔


تعمیل کی خدمات کو بہتر بنانا

2021 میں، اسی دوران، ADAA نے سرکاری خدمات کو بہتر بنانے اور ترقی دینے اور افراد کے اطمینان کا اندازہ لگانے کے لیے اسرار شاپنگ کا استعمال کیا۔

خاص طور پر، پروگرام نے کال سینٹرز، الیکٹرانک کمیونیکیشن چینلز، اور ویب سائٹس کی تعمیل خدمات کی پیمائش کی تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ اعلیٰ ترین معیارات پر پورا اترتے ہیں۔

اسرار خریداروں کو آن لائن اور ذاتی دونوں ذرائع کا استعمال کرتے ہوئے خفیہ طور پر سرکاری ایجنسیوں کا دورہ کرنا پڑا۔
انہیں کم اطمینان کی شرح اور شکایات والے لوگوں کی خدمات کا بھی جائزہ لینا تھا۔

ایک بار جب پراسرار خریدار اپنے کام کے دائرہ کار کا اندازہ لگا لیتے ہیں، تو انہیں تشخیص کے ممکنہ طریقے ترتیب دینے چاہییں جیسے کہ مخصوص خدمات کے بارے میں سوالات پوچھنا یا درخواست کرنا۔

وہ ڈیٹا پروسیسنگ، نتائج کی پوسٹنگ، اور ان کا معیار کے معیار سے موازنہ کرنے میں بھی شامل تھے۔