- News
سعودی ٹورازم اتھارٹی اور ویزا کی جانب سے ٹورازم ڈیٹا لیب کا آغاز
ٹورازم ڈیٹا لیب سعودی معیشت کو پیٹرولیم سے ہٹ کر متنوع بنانے اور پائیداری کو چلانے کے لیے سیاحت کو استعمال کرنے کے ہدف کی نشاندہی کرتی ہے۔
مضمون کا خلاصہ:
- سعودی ٹورازم اتھارٹی (STA) اور ویزا نے ٹورازم ڈیٹا اور کمپینز مینجمنٹ ہب کو تیار کرنے کے لیے تعاون کیا ہے۔
- پروجیکٹ کے ذریعے، سعودی حکام شواہد پر مبنی بصیرت پیدا کر سکتے ہیں تاکہ انہیں مخصوص سیاحوں کے لیے مہمات اور دیگر پیشکشیں تیار کرنے میں مدد ملے۔
- ٹورازم ڈیٹا لیب پیٹرولیم کی دولت سے دور تنوع اور سیاحت کو استحکام اور معیشت کو فروغ دینے کے لیے ایک کلیدی محرک کے طور پر استعمال کرنے کے سعودی عرب کے اہم ہدف کی نشاندہی کرتی ہے۔
سعودی ٹورازم اتھارٹی نے پہلا ٹورازم ڈیٹا اینڈ کمپینز مینجمنٹ ہب قائم کرنے کے لیے ویزا کے ساتھ شراکت داری کی ہے۔
ایک پریس بیان کے مطابق، ان کا ٹائی اپ مشرق وسطیٰ کے خطے میں اپنی نوعیت کا پہلا ہوگا۔ اس کا مقصد ڈیٹا مینجمنٹ کو ہموار کرنے کے ذریعے سعودی عرب کو ایک اہم سیاحتی مقام کے طور پر فروغ دینا ہے۔ اس کے علاوہ، تعاون مہم کی کوششوں کو بڑھانے اور مملکت میں سیاحوں کے مجموعی تجربے کو بڑھانے میں بھی مدد کرے گا۔
ٹورازم ڈیٹا لیب کیا پیش کرتا ہے۔
ٹورازم ڈیٹا لیب کا قیام سعودی عرب کے اس وسیع مقصد کی نشاندہی کرتا ہے کہ اس کی معیشت کو پیٹرولیم دولت سے بڑھ کر متنوع بنایا جائے۔ یہ 2030 تک سالانہ 150 ملین زائرین کو خوش آمدید کہنے کے مملکت کے مہتواکانکشی ہدف کی بھی بڑی حد تک حمایت کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، سعودی حکومت کو امید ہے کہ معیشت میں اپنی سیاحت کی صنعت کا حصہ چھ سے بڑھا کر 10 فیصد کر دے گی۔ یہ سب سعودی عرب کے سیاحت کو پائیداری اور اقتصادی ترقی کے کلیدی محرک کے طور پر استعمال کرنے کے مقصد کو حاصل کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ صرف 2024 کی پہلی ششماہی میں سیاحوں نے 40 بلین امریکی ڈالر خرچ کیے ۔ پروجیکٹ کی کچھ صلاحیتوں میں سیاحت کے رجحانات کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد کے لیے گہرائی سے ڈیٹا پر مبنی بصیرت حاصل کرنا شامل ہے۔ اس طرح، سعودی سیاحت کے حکام بہتر انتخاب کر سکتے ہیں جب بات نئی مہمات اور اقدامات کو فروغ دینے کی ہو جو مخصوص سیاحوں کی پروفائلز کو پورا کرتے ہیں۔ اس کے اوپری حصے میں، ٹورازم ڈیٹا اینڈ کمپینز مینجمنٹ ہب سیاحوں کے مخصوص سفری راستوں اور اخراجات کے رویوں کا تجزیہ کرے گا۔ سفر کے عروج کے اوقات کی نشاندہی کر کے، سعودی حکام موسمی رجحانات کے پیچھے ڈیٹا کی گہرائی میں غوطہ لگا سکتے ہیں۔ وہ سیاحوں کو ان کی آبادی اور ترجیحات کی بنیاد پر بھی پروفائل کر سکتے ہیں۔
سعودی ٹورازم اتھارٹی کو ثبوت پر مبنی بصیرت فراہم کرنا
سعودی ٹورازم اتھارٹی کے صدر مشرق وسطیٰ اور افریقہ، عبدالکریم الدرویش نے ریمارکس دیے، “ویزا کے ساتھ ہماری شراکت داری سعودی ٹورازم اتھارٹی کے اس عزم کی نشاندہی کرتی ہے کہ ہم سیاحوں کو جو کچھ کرتے ہیں اس کے مرکز میں رکھتے ہیں اور وزیٹر کی خواہش کی فہرست کو بہتر طور پر سمجھنے کے لیے ثبوت پر مبنی بصیرت کا استعمال کرتے ہیں۔ ” اس کے علاوہ، الدرویش نے نوٹ کیا کہ ٹورازم ڈیٹا اینڈ کمپینز مینجمنٹ ہب خطے سے اور بھی زیادہ سیاحوں کو راغب کرے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ “ڈیٹا کے تبادلے اور تجزیہ کرکے، اور مصنوعات اور تیار کردہ پروموشنل پیکجز کی پیشکش کرکے، ہمارا مقصد سیاحتی تجربے کو نمایاں طور پر بہتر بنانا اور اہم علاقائی مارکیٹوں سے زیادہ سیاحوں کو راغب کرنا ہے۔” دریں اثنا، سعودی عرب، بحرین، اور عمان کے لیے ویزا کے علاقائی جنرل منیجر، علی بیلون نے کہا، “سعودی عرب تیزی سے تفریحی اور کاروباری سیاحتی مرکز کے طور پر ابھر رہا ہے جس کے ساتھ مزید تجربہ کار زائرین کے منتظر ہیں۔ یہ صنعت سعودی ویژن 2030 کے معاشی تنوع اور روزگار کے مواقع پیدا کرنے کے اہداف میں بھی ایک اہم ستون ہے۔ “لہٰذا، ہمیں سعودی عرب میں خطے کی پہلی ٹورازم ڈیٹا لیب کے آغاز میں STA کے ساتھ شراکت کرنے پر خوشی ہے جو ہمارے مقامی شراکت داروں اور کلائنٹس کی سعودی عرب کے سیاحتی تجربے کو بڑھانے اور حکومت کے سیاحت کے عزائم کی حمایت کرنے کی کوششوں کو تقویت بخشے گی۔ “انہوں نے مزید کہا. Unsplash پر کیمو صاحب کی تصویر