- News
مدینہ بس مسجد نبوی کی نقل و حمل کے لیے سبسکرپشنز پیش کرتی ہے۔
مدینہ بس پبلک ٹرانسپورٹ منصوبہ مسجد نبوی اور دیگر مقامات پر جانے والے زائرین کے لیے رسائی کو آسان بنانے میں مدد دے گا۔
مضمون کا خلاصہ:
- المدینہ ریجن ڈویلپمنٹ اتھارٹی نے اعلان کیا ہے کہ مدینہ بس مسجد نبوی کی زیارت کرنے والے زائرین کے لیے روزانہ، ہفتہ وار اور ماہانہ سبسکرپشن سروس شروع کرے گی۔
- شٹل سروسز اسٹیشنوں کے نیٹ ورک کا احاطہ کرتی ہیں، جیسے عبدالعزیز علی-عالیہ روٹ، الخالدیہ روٹ، القصوا، اور حرمین ہائی اسپیڈ ریلوے اسٹیشن۔
مدینہ بس پبلک ٹرانسپورٹ منصوبہ زائرین کے لیے مسجد نبوی تک سفر کو آسان بنائے گا۔ سعودی پریس ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق مدینہ بس روزانہ، ہفتہ وار اور ماہانہ سبسکرپشن سروس کی پیشکش شروع کر دے گی۔ مسافر مدینہ کے مختلف مقامات سے مسجد نبوی تک شٹل ٹرانسپورٹ خدمات کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ المدینہ ریجن ڈویلپمنٹ اتھارٹی مدینہ بس ٹرانسپورٹ منصوبے کی نگرانی کرتی ہے۔ مدینہ بس کا روٹ مختلف اسٹیشنوں کے نیٹ ورک پر محیط ہے۔ اس میں عبدالعزیز علی-عالیہ روٹ، الخالدیہ روٹ، القصوا، اور حرمین ہائی اسپیڈ ریلوے اسٹیشن شامل ہیں۔ اس میں شاہ فہد گلوریس قرآن پرنٹنگ کمپلیکس، مسجد نبوی اور سید الشہداء کے راستوں کا بھی احاطہ کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ شٹل سروس پرنس محمد بن عبدالعزیز انٹرنیشنل ایئرپورٹ کے راستے پر بھی کام کرے گی۔ مدینہ بس سبسکرپشن سروسز کے بارے میں مزید معلومات کے لیے، سمارٹ ڈیوائسز پر دستیاب مدینہ بس ایپلیکیشن دیکھیں۔ اس سے قبل، مارچ 2024 میں، المدینہ ریجن ڈویلپمنٹ اتھارٹی نے پبلک ٹرانسپورٹ سروسز کے لیے اپنی تیاریاں مکمل کر لی تھیں ۔ 200 جدید بسوں کے ایک بیڑے نے مسجد نبوی کی زیارت کرنے والے زائرین کو اور مسجد قبا تک پہنچایا۔ مسجد قبا مدینہ میں ہے۔ جون 2024 میں، مدینہ بس پراجیکٹ نے عید الاضحی کے دوسرے دن اپنا کام دوبارہ شروع کیا ۔ سروس نے چھ راستوں کا احاطہ کیا، جس میں اہم راستوں پر 102 اسٹاپ شامل ہیں۔
مدینہ بس منصوبے کی تازہ ترین معلومات
اگست 2024 میں، المدینہ ریجن ڈویلپمنٹ اتھارٹی نے مدینہ پبلک ٹرانسپورٹ سروس کے لیے اپنے توسیعی منصوبوں کا اعلان کیا ۔ وہ 2030 تک مدینہ بس کی نقل و حمل کی کوریج کو 80 سے 90 فیصد تک بڑھانے کے لیے 500 اسٹیشنز تک تعمیر کریں گے۔ اضافی اسٹیشن زیادہ سے زیادہ حاجیوں، زائرین اور رہائشیوں کے لیے نقل و حمل کی سہولت فراہم کریں گے۔ اس سے ٹریفک کی بھیڑ کو کم کرنے اور شہر کو زیادہ پیدل چلنے والوں کے لیے دوستانہ بنانے میں بھی مدد ملے گی، خاص طور پر مسجد نبوی کے قریب۔ مدینہ بس منصوبے کی توسیع Egis اور Systra کے اشتراک سے ممکن ہے۔ Egis ایک عالمی مشاورتی، تعمیراتی انجینئرنگ اور آپریٹنگ فرم ہے۔ Systra، دریں اثنا، ایک انجینئرنگ اور مشاورتی گروپ ہے جو بنیادی ڈھانچے اور نقل و حرکت کے حل میں مہارت رکھتا ہے۔ Egis اور Systra کے درمیان مشترکہ منصوبہ بس ریپڈ ٹرانسپورٹ پروجیکٹ کے تحت ضروری خدمات کے قیام میں مدد کرے گا۔ اس میں ترجیحی بسیں اور فیڈر سروسز کے ساتھ ساتھ انجینئرنگ کی نگرانی اور نگرانی کے ڈیزائن جیسی خدمات شامل ہیں۔ اس کے علاوہ، شراکت داری میں تعمیر، جانچ اور آپریشن بھی شامل ہوں گے۔ Egis اور Systra بھی حفاظت اور حفاظت کے انتظام کے ذمہ دار ہوں گے۔ اس میں مدینہ کی بسیں، ڈپو، آپریشنل سسٹم، اور بس لین، اسٹیشنز، فٹ برجز، اور پارک اور سواری کی سہولیات کے لیے سول ورکس شامل ہیں۔
ٹرانسپورٹ کے دیگر منصوبے
مدینہ بس کے توسیعی منصوبوں کے علاوہ سعودی عرب میں ٹرانسپورٹ کے دیگر منصوبے بھی ہیں۔ جون 2024 میں، ہوائی ٹیکسیوں نے مملکت میں اپنی پرواز کا آغاز کیا۔ اس نے ملک میں اڑان بھرنے والی پہلی بغیر پائلٹ، لائسنس یافتہ، خود مختار ہوائی ٹیکسیوں کو نشان زد کیا۔ اسی دوران اگست 2024 میں، سعودی حکام نے یہ بھی اعلان کیا کہ وہ 2025 میں ایک کیبل کار سسٹم متعارف کرائے گا۔ اس سے حجاج کرام کو مکہ کے قریب ایک پہاڑ جبل النور میں غار حرا کا دورہ کرنے میں مدد ملے گی۔ تصویر: ایکس/مدینہ_بس